الاسم | الزيارات
297
انا ماليش دعوة.. ده كان عايش في أمريكا.. مش عندي مش هو ده برضه الي حارب روسيا زمان ..يلا ربنا يسامحه. بعدين.. هو احنا بتوع حقوق انسان.. علشان تقلي خد موقف م السعودية.. كبر دماغك يا جدع .. >>

الأخبار الأكثر قراءة خلال 24 ساعات
عبد القادر قوزع
قبل 1 ساعة و 56 دقيقة